2014. augusztus 10., vasárnap

Egy kis számolgatás

Tudom nagyon rég jelentkeztem, de a minap volt egy kis időm, és elkezdtem sorra venni mégis milyen történetekkel próbálkoztam eddig. Hát itt lenne egy kis összegzés.

Twiglight fanfic: Tulajdonképpen ezekkel a történetekkel csöppentem bele az írásba. Négy történetem volt, ebből egy közös, amire később más típusú sztorik is felkerültek. Ezek közül egyet fejeztem be 32 fejezettel + prológus, epilógus.
Így visszagondolva nem volt egy nagy durranás, ám sablonos az biztos nem, Sok volt benne a párbeszéd, de 32 rendszeres olvasóra tettem szert. Ez jelenleg is megvan.


Harry Potter fanfic:  Itt egyetlen egy történet van valahol a felfüggesztve és az íródik között, hisz nem sok időm van rá, de semmiképpen nem fogom bezárni. Eddig 24 fejezet került fel. Ez nagyjából a történet harmada, negyede. Jelenleg 18 rendszeres olvasóm van.
Ez sem egy szokványos történet, hatalmas csavarokkal és a megszokott szereplők háttérbe szorításával.


Éhezők Viadala fanfic: Mint az előző csoportban itt is csak egy bloggal büszkélkedhetem. Írását pár hónapja kezdtem. Jelenleg 8 rendszeres olvasóval és ismét csak az időhiány miatti fejezetek kimaradásával küzdök. Fejezetileg olyan 60 körül saccolnám a végét.
Mivel ebben a témában még nem igazán vannak blogok az alaptörténet elég újnak számít.

One Direction fanfic: Na itt szép kis lista lesz. Egy Niall Horan orbitálisan sablonos bloggal kezdtem, amit 26-27 fejezet után bezártam, mert szánalmasnak találtam. Ezt követte jó néhány közös blog melyeknek 90%-a ismét csak süllyesztőbe került. Jelenleg 5 történetem van ebben a témában, háromra rendszeresen hozok részeket, a másik kettő pedig közös sztori volt, de képtelen voltam feladni őket, így ott is fejezet hiány uralkodik.

A szürke ötven árnyalata fanfic: Újabb egy blog, ami épp felfüggesztett státuszban van egy igen kedves barátnőmmel közösen írjük (közös blogjaimat vele írom)

Kritikás blog: Egy, azaz egy darab. 4 igazán kreatív lányokkal osztozom rajta.

Független történet: Régebben már próbálkoztam eggyel, de valahogy  nem volt meg az a bizonyos plusz, így bezártam. Most egy darab ilyen történetem van, ami ismét csak fejezet hiányban szenved. Az alapsztori az első szerelem és a rossz társaság.

Az a bizonyos valami más: ez nálam egy vízilabda válogatottról szóló blog.

Így, mint látjátok nem igazán tudok nyugton maradni, de most abbahagyom és a tervem ezen történeteim befejezése.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése